2010-10-23

Hej!


Idag vaknade jag vid 12 av att min hund jävlades med farsan, det va lite roligt haha!

"Pappa sitter och äter frukost vid bordet"
"min hund springer och tar en tidning från stolen och springer iväg"
"pappa springer efter och försöker ta tidningen"
"Hunden springer iväg släpper tidningen och sedan hämtar en ny"

så pågår det hela tiden tills jag gick ner och sa till hunden.haha! 

 



men ialafall, sedan åt jag china mat och såg på IFK matchen, brorsan kom hit också, mys!

Efter IFK matchen gick jag upp för att spela, satt några timmar, smsade lite med älsklingen som satt på bussen hem från ullared, sedan vid 10 blev det dags för en film, "The Tortured" hette den, väldigt bra film, lite svår att förstå bara, men den rekomenderar jag!

Imorgon vet jag inte va ja ska styra med! men nu ska ja sova, natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0